[滑鼠] 點解Logitech的滑鼠微動咁差?

隻G604舊年十月買,呢幾日發覺已經出現
Double Click呢個問題,$699隻Mouse唔
係平,點解唔可以配粒好啲嘅微動俾人用?


係 手 機 用 HKEPC Reader 覆 您。。。

呢個問題你應該問Omron
唔係淨係Logitech獨有既問題

TOP

冇計,而家唯有淘幾粒微動自己換。。。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我隻g903, 成千蚊都係咁.

TOP

冇計,而家唯有淘幾粒微動自己換。。。
COD 發表於 2022-12-30 17:00



    如果是行貨就去代理一換一, 水貨就貴客自理, 自己識換微動可以自己來, 唔識比錢人換.

TOP

隻G604舊年十月買,呢幾日發覺已經出現
Double Click呢個問題,$699隻Mouse唔
係平,點解唔可以配粒好啲嘅 ...
COD 發表於 2022-12-30 09:49



    Logi的微動, 貴價都是比20M-50M的Omron國產貨~

TOP

唔易壞點叫你買新

保養期又縮短

TOP

其實買定D 底貼, 打開隻mouse, 搵D 野清潔吓d micro switch 就可以即刻復活架喇. 識既換埋switch 就真係可以長用.

TOP

本帖最後由 0092065 於 2023-1-3 19:09 編輯

腳貼拆前先用風筒吹熱才拆(溶底膠)就可以重用

g604結構比較復雜,地獄級難度
https://www.bilibili.com/video/B ... id_from=333.999.0.0

TOP