[教學] 選購窗口式冷氣機

今時今日邊隻窗口式冷氣機比較好同耐用呢?
見樂聲,日立啲變頻窗口式冷氣機多數都係二級能源標籤
好似得珍寶重係一級能源標籤
唔知宜家啲珍寶重耐唔耐用呢?

變貧窗口機 好貴。

TOP

本帖最後由 blkbd5 於 2022-7-21 19:10 編輯
變貧窗口機 好貴。
啊甘 發表於 2022-7-21 17:35

信哥,你都識講系變貧機,點會唔貴?
今時今日,乜都系大六代工,所以,點會耐用…

TOP

今時今日邊隻窗口式冷氣機比較好同耐用呢?
見樂聲,日立啲變頻窗口式冷氣機多數都係二級能源標籤
好似得珍寶 ...
TimmyL 發表於 2022-7-19 02:09


珍寶係格力代工.

今年款
格力 一級能源標籤
美的 一級能源標籤, 只有1.5匹係二級能源標籤(因用回3/4匹的小機身size)

今年各品牌新出的,  若用格力/美的OEM 都係一級能源標籤

TOP

回覆 4# hpdeskjet3325


收到!
唔怪知得,好多部變頻窗口式冷氣機,例如日立(以前日立小涼伴窗口式冷氣機係左右出風口,宜家變頻窗口就單邊出風口),樂聲個樣都差唔多,連能源標籤都係二級.不過樂聲好似用R32, 而日立就用A410A.
唔知今時今日啲珍寶重有冇以前耐用呢?

TOP

回覆  hpdeskjet3325


收到!
唔怪知得,好多部變頻窗口式冷氣機,例如日立(以前日立小涼伴窗口式冷氣機係 ...
TimmyL 發表於 2022-7-21 22:47


珍寶=格力
好不好用, 睇吓其他Ching對格力的評價.
綜合各Ching的評價, Pan記冷暖機(2021款)好過格力淨冷機(2021款),  但價錢就貴一截.

TOP

會唔會出變頻扭制機,唔要電子板

TOP

變頻機個壓縮機要因應溫度行唔同轉數,冇電子板點控制?

會唔會出變頻扭制機,唔要電子板
deadduck 發表於 2022-7-23 13:48

TOP

信哥,你都識講系變貧機,點會唔貴?
今時今日,乜都系大六代工,所以,點會耐用… ...
blkbd5 發表於 2022-7-21 19:07



    係呀一美要平 但係就賣得好貴

TOP

日立部窗口變頻機, 個面板啲制, 同格力一樣. 估唔到連日立都要OEM格力貨.
34-HP-Inverter-Wind-12706300.jpg

TOP