usei 當前離線
特級會員
Turboaftershave 當前離線
進階會員
TOP
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
細支過sigma 16.4 是時候搞搞個IBIS,已被Canon超前 Turboaftershave 發表於 2022-6-5 13:09
kklaw286 當前在線
E mount口細冇得搞 calvin83 發表於 2022-6-5 13:57
DoraemonKing 當前離線
Moderator
Frings 當前離線
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
必思 當前離線
回覆 Turboaftershave A6500 A6600都有IBIS 只係想唔想下放. 個mount 唔大, 但應該夠APS-C 防震用 ... Frings 發表於 2022-6-6 11:58