[圖片] 鏡頭哂太陽

哂下會唔會防到MOLD .


會不會曬爛架.

TOP

會不會曬爛架.
wingkps2 發表於 2022-3-13 12:14



    哂一陣only

TOP

UV燈原理,有時我都會拎d鏡俾陽光曬下

TOP

UV燈原理,有時我都會拎d鏡俾陽光曬下
ahshing 發表於 2022-3-13 12:28



    B+W 果舊野,  7百幾蚊

TOP

我冇防潮箱,一向都係靠晒太陽防霉

TOP

日日用的鏡頭,好少發霉。

TOP

B+W 果舊野,  7百幾蚊
yick 發表於 2022-3-13 12:49


我都有呀,因為我住低層,陽光唔係成日曬到入黎
有d重症既鏡我會用果支燈直接煲佢

TOP

太近污水渠 晒大陽會有水氣蒸發出來 水氣係鏡頭 凝結就唔好
acp100 發表於 2022-3-13 14:02



    果個位無水既,  平時都唔用既
超乾

TOP

無降溫入防潮箱,會發毛...

TOP