ASUS RT-AX56U V2 熱血版

小弟屋企隻router有d虧虧地,見ASUS RT-AX56U V2 熱血版水貨五百幾蚊,又有wifi 6
請問有無 ching用緊呢?我屋企四百尺左右,要穿一間房去俾wifi阿媽房用,唔知佢穿牆能力好唔好?
感激感激

縮水版,
平都買唔過!

TOP

本帖最後由 tol4kzk 於 2022-2-12 21:48 編輯

唔洗用mesh 一律XDR5450

https://www.tp-link.com.cn/product_2164.html

5g, 4x4, 160mhz, 4kqam

要mesh都好簡單, 主路都係用XDR5450,節點加多隻 XDR5466 即可

TOP

我果隻係青春版,白色,裡面應該係一樣
呢部亦都即係行版AX55
速度上無乜問題,有問題嘅係firmware
我之前開AP mode,但最近幾個月d firmware 全部都有機會令部機不定時auto restart
依家拎左去做mesh node,由得佢restart

TOP

唔洗用mesh 一律XDR5450



5g, 4x4, 160mhz, 4kqam

要mesh都好簡單, 主路都係用XDR5450,節點加 ...
tol4kzk 發表於 2022-2-12 09:41 PM

tp-link名聲唔係咁好,驚佢用唔得耐

TOP

我果隻係青春版,白色,裡面應該係一樣
呢部亦都即係行版AX55
速度上無乜問題,有問題嘅係firmware
我之前 ...
Once 發表於 2022-2-12 10:28 PM

請問佢穿牆能力係咪麻麻?

TOP

請問佢穿牆能力係咪麻麻?
JKE 發表於 2022-2-12 23:30

一道牆ok
再多一道就得返幾十Mbps

TOP

tp-link名聲唔係咁好,驚佢用唔得耐
JKE 發表於 2022-2-12 23:30

國內版穩如狗

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)

TOP

一道牆ok
再多一道就得返幾十Mbps
Once 發表於 2022-2-12 11:39 PM

thx

TOP

國內版穩如狗  

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
tol4kzk 發表於 2022-2-12 11:44 PM

幾錢人仔?

TOP