JKE 當前離線
進階會員
big_nature 當前離線
特級會員
TOP
tol4kzk 當前離線
Once 當前離線
唔洗用mesh 一律XDR5450 5g, 4x4, 160mhz, 4kqam 要mesh都好簡單, 主路都係用XDR5450,節點加 ... tol4kzk 發表於 2022-2-12 09:41 PM
我果隻係青春版,白色,裡面應該係一樣 呢部亦都即係行版AX55 速度上無乜問題,有問題嘅係firmware 我之前 ... Once 發表於 2022-2-12 10:28 PM
請問佢穿牆能力係咪麻麻? JKE 發表於 2022-2-12 23:30
tp-link名聲唔係咁好,驚佢用唔得耐 JKE 發表於 2022-2-12 23:30
一道牆ok 再多一道就得返幾十Mbps Once 發表於 2022-2-12 11:39 PM
國內版穩如狗 via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2) tol4kzk 發表於 2022-2-12 11:44 PM