|
  
|
坐廁既水箱套件, 可唔可以換其他既?
本帖最後由 Super169 於 2021-12-18 12:57 編輯
用緊 roca 既坐廁, 沖水仲弱過我痾尿.
佢仲要分大細水, 細水完全廢既, 大既都無乜力.
講乜野環保廁所, 去一次大要沖幾次都未乾淨, 根本係浪費.
初時唔係好明, 個水箱其實都唔細, 但每次只係得好少水出, 又好弱.
拆開睇下, 一開始入水, 只係去到 2/3 左右就停.
佢條溢水喉就係咁高, 而且廁所上面都 mark 左 max 水位, 並唔係師傅裝低左.
㩒落去, 佢會留 1/3 唔出, 即係全程出水唔夠 1/3 個水箱.
本身水位唔高, 無力. 出水量又少, 結果沖得好唔乾淨.
搵 roca 師傅上黎睇過, 佢一睇就話係正常既.
細既只係當加水用黎溝淡小便, 唔係沖走.
即時想講粗口, 溝淡有乜用, 留番 D 浸住廁所好 D?
大既佢初時話可以加大既, 點知 check 過, 已經係最高位.
跟住佢都好無奈咁講, 係咁架喇.
其實我都上網搵過, 有片教人點升水位, 我自己都升盡了至搵佢既.
我問佢換左入面組野得唔得, 佢係答案: 如果 roca 既都會係一樣.
我用其他廁所, 沖完會有一下完全抽乾咁, 再回水既. 感覺可以清哂D野.
家陣就算大水, 都只係沖多D水落黎, 唔會做到扯走哂D水咁既效果.
唔知係因為設計上既問題, 定係水力唔夠, 抽水果下唔可以一野吸出去 (虹吸現象?).
唔知有無人用緊 roca 既坐廁, 出水係咁好弱?
唔知入面組野, 可唔可以換其他牌子既, 希望水位可以高D, 或者去水可以盡D.
補圖:
水箱內部, 後面有條線, 係最高水位.
滿水時就係去到呢度, 注意, 左邊水面果個唔係出水口, 出水口在組件下面, 而左邊個浮水件已升高了.
或者睇片會清楚的.
按大水時水缸去水情況: https://www.youtube.com/watch?v=Qjctm3TzJ2o
按下大水時, 出水情況: https://www.youtube.com/watch?v=tPlk6OCA7FY
按下細水時, 出水情況: https://www.youtube.com/watch?v=YwJBGETwu1U
相信聽聲已經可以知道D水有幾勁了. |
|
|
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊
|