坐廁既水箱套件, 可唔可以換其他既?

本帖最後由 Super169 於 2021-12-18 12:57 編輯

用緊 roca 既坐廁, 沖水仲弱過我痾尿.
佢仲要分大細水, 細水完全廢既, 大既都無乜力.
講乜野環保廁所, 去一次大要沖幾次都未乾淨, 根本係浪費.

初時唔係好明, 個水箱其實都唔細, 但每次只係得好少水出, 又好弱.
拆開睇下, 一開始入水, 只係去到 2/3 左右就停.  
佢條溢水喉就係咁高, 而且廁所上面都 mark 左 max 水位, 並唔係師傅裝低左.
㩒落去, 佢會留 1/3 唔出, 即係全程出水唔夠 1/3 個水箱.
本身水位唔高, 無力.  出水量又少, 結果沖得好唔乾淨.

搵 roca 師傅上黎睇過, 佢一睇就話係正常既.
細既只係當加水用黎溝淡小便, 唔係沖走.  
即時想講粗口, 溝淡有乜用, 留番 D 浸住廁所好 D?
大既佢初時話可以加大既, 點知 check 過, 已經係最高位.
跟住佢都好無奈咁講, 係咁架喇.
其實我都上網搵過, 有片教人點升水位, 我自己都升盡了至搵佢既.
我問佢換左入面組野得唔得, 佢係答案: 如果 roca 既都會係一樣.

我用其他廁所, 沖完會有一下完全抽乾咁, 再回水既.  感覺可以清哂D野.
家陣就算大水, 都只係沖多D水落黎, 唔會做到扯走哂D水咁既效果.
唔知係因為設計上既問題, 定係水力唔夠, 抽水果下唔可以一野吸出去 (虹吸現象?).

唔知有無人用緊 roca 既坐廁, 出水係咁好弱?
唔知入面組野, 可唔可以換其他牌子既, 希望水位可以高D, 或者去水可以盡D.

補圖:
水箱內部, 後面有條線, 係最高水位.



滿水時就係去到呢度, 注意, 左邊水面果個唔係出水口, 出水口在組件下面, 而左邊個浮水件已升高了.


或者睇片會清楚的.
按大水時水缸去水情況: https://www.youtube.com/watch?v=Qjctm3TzJ2o
按下大水時, 出水情況: https://www.youtube.com/watch?v=tPlk6OCA7FY
按下細水時, 出水情況: https://www.youtube.com/watch?v=YwJBGETwu1U

相信聽聲已經可以知道D水有幾勁了.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

本帖最後由 big_nature 於 2021-12-18 03:27 編輯

Roca去係用自家mount.
若換其他缸芯,就要連個mount都換埋。
(我都係用緊Roca)
若可換缸芯(如WDI),
都要起左個水箱先換到!

https://www.youtube.com/watch?v= ... l=ThiamKiTshu%C3%A0

https://www.youtube.com/watch?v= ... B%E5%85%AC%E5%8F%B8

TOP

樓主上圖

TOP

溢水位加條硬喉駁高得唔得

TOP

三分之二高度好正常
水箱嘅高度有部分係預留畀裝置
好多國家用淡水沖厠
出於環保關係沖水量有嚴格限制
好多時只係落一半水
沖厠力度要靠坐厠設計 例如漩渦式虹吸式
如果你隻廁唔係呢類設計
好容易沖得唔乾淨
不過啲廠家都好聰明
你可以長按沖水掣唔放
就會落曬成缸水

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

溢水位加條硬喉駁高得唔得
泰tai 發表於 2021-12-18 10:19



呢個係我見到套野, 第一個想法, 不能打開按了一次, 就知不行了, 除非成組野升高.
因為佢出水口低, 而另一邊個浮水件好低, 我已經網上教收到最高.  
除非將另組野改高,  否則溢水管加高都無水出.  

我補番D圖同片可能會清楚D.

TOP

不過啲廠家都好聰明
你可以長按沖水掣唔放
就會落曬成缸水
naomi 發表於 2021-12-18 10:42



呢樣師傅上黎果陣都有講, 長按會無咁快停, 會落多少少, 但 亦唔會落哂, 都有一定水量未出就停.
不過, 後尾落多D水都無用, 因為第一下沖力唔夠, 而後尾只係流出黎咁,  比佢流多一日都無用, 只可以話溝淡左D水.

TOP

本帖最後由 Super169 於 2021-12-18 13:08 編輯
Roca去係用自家mount.
若換其他缸芯,就要連個mount都換埋。
(我都係用緊Roca)
若可換缸芯(如WDI),
都要起 ...
big_nature 發表於 2021-12-18 03:18



ching 有無換過?
因為家陣真係好煩, 屋企人都不滿, 成日要沖幾次, 有時仲要開花灑再沖.   
最煩係, 去完之前唔走得, 要等佢沖完回水再沖, 再沖..... 再唔得就用花灑再沖.

唔知搵人整要幾錢?  如果幾舊水可以攪掂, 都希望快快手手攪掂佢.

新翠工程公司, 係咪大圍?  我 whatsapp 問問先, 唔該 ching.

TOP

如果駁高咗又吾阻按冲水掣,換個波曲簡單D

TOP

如果駁高咗又吾阻按冲水掣,換個波曲簡單D
泰tai 發表於 2021-12-18 13:09


就係想知入面套野係咪可以隨便換.
正如上面 ching 講, 要連 mount 都換埋, 怕自己攪錯.

問左新翠 cf, 跨區唔做.

TOP