[主機板] 逃佐一塊Celeron N5095 TN-ITX板玩下

本帖最後由 Richard_Yip 於 2021-12-7 16:14 編輯

20211207160025_.jpg

查佐一下,原來係For 一個叫TECLAST牌子下面一款AIO用既板,Jasper Lake Celeron N5095 4C4T,L3有4M,TDP 15W,内顯查唔到詳細型號用最新個GPU-Z都識別唔到,不過聽講性能比起J4125之類好好多,更加唔好話我手頭嗰塊J2900

https://ark.intel.com/content/www/tw/zh/ark/products/212322/intel-celeron-processor-n5095-4m-cache-up-to-2-90-ghz.html

幾錢?

TOP

回覆 2# PowerShot

人仔6舊

TOP

15W , 吹晒風,應該勁幾多

TOP

系唔系 Intel® UHD Graphics ?

TOP

回覆 4# Sun

原本想買J5040,睇到尼個就改買尼個玩



回覆 5# fatrobot

我去ASUS個網揾到佢地部PN41個内顯driver黎用,打開係寫住Tiger Lake VGA
2021-12-07.jpg

TOP

查佐一下,原來係For 一個叫TECLAST牌子下面一款AIO用既板,Jasper Lake Celeron N5095 4C4T,L3有4M,TD ...
Richard_Yip 發表於 2021-12-7 16:11

你打算用嚟做乜?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

本帖最後由 Richard_Yip 於 2021-12-7 17:45 編輯

回覆 7# kofz


    冇話特登砌黎做乜,以前未玩過TN-ITX,手痕囉,或者係以前砌嗰部J2900太廢,想換,之前就想話換成J5040或者J5005之類,結果睇到尼款好似仲勁d咁

TOP

N系4核都15w tdp唔野少
正常10w

TOP

呢塊好似太少port, 不如直買asus pn41 n6005, 反正冇得擴充咁滯

TOP