火雲耶神 當前離線
中級會員
CometCrasher 當前離線
TOP
kcthomlau 當前在線
特級會員
usei 當前離線
666 當前離線
進階會員
等i3 k仔 kcthomlau 發表於 2021-12-3 22:23
13仲多廢核。下季好似會有12代無廢核版本。 666 發表於 2021-12-3 23:13
alan216hk 當前離線
Windows Suck
kin268 當前離線
而家大細核係咩原理, 以前唔係咁縮水喎. AMD全部大核?? via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3 ... alan216hk 發表於 2021-12-4 10:35