單動圈與單動鐵

最近都係用啲平價耳機
AK Diana
AK Billie Jean
Campfire Comet
Meze Solo
比較起上黎
兩款單單元耳機的聲音耐聽及(悅耳)感覺,比多單元的好聽,可能是品牌調音問題。。。?

聽慣動圈真係翻唔到轉頭,動鐵d鐵皮聲,仲要十幾粒一齊黎哈

TOP

單圈/單鐵/單平板,一粒過全頻單元,三頻涵接過渡一定比多單元順,多單元涵接過渡好睇調音方用料同功力,KZ/TRN等平價品牌都用咗幾年先開始摸到個門檻咋。

TOP

單圈/單鐵/單平板,一粒過全多單元涵接過渡好睇調音方用料同功力,KZ ...
philipsrev 發表於 2021-9-19 19:28


世事嘅嘢, 好多單睇表面係睇唔到的 ...   

TOP

多單元係無辦法之中嘅辦法,動鐵先天限制音域唔夠廣要用幾粒來補,動圈食尺寸幾CM根本發揮唔到啲咩

TOP

回覆 2# miracle23

十幾粒一齊黎仲要聽到嘩嘩聲

TOP

回覆 3# philipsrev


    多單元銜接得叫靚聲我暫時覺得k3003最出色

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Sony just ear 只是單動圈, 單動鐵, 但水準很不錯

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP