何詩蓓有機會取得3面獎牌

本帖最後由 ronc2490 於 2021-7-28 09:59 編輯

200米自由得到銀牌,不用失望,游到1分54秒內,雖敗猶榮。
黎緊50同100仲有機會奪金。
加油!

100初賽今晚, 50初賽星期五。
100機會大啲, 50對手太多。

TOP

200破了亞洲紀錄。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

加油, 希望更多獎牌

TOP

本帖最後由 C-Leung 於 2021-7-28 11:12 編輯

回復 4 #lays

所以其他泳手就冇咁努力?

努力就拎到金牌,咁小組賽選手全部都應該拎金牌啦

努力做出好成績,突破自己已經好叻
就算冇牌都值得驕傲
而家銀牌直頭犀非利

TOP

睇狀態,應該唔止一面咁少

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 C-Leung 於 2021-7-28 12:53 編輯

回復 8 #lays

做一次世界第一咁容易?幾多億分1嘅機會?

運動競技原意就係挑戰自己超越自己,互相切磋互相交流
以冠軍做目標當然係好事
但努力過後就肯定有冠軍?做唔到冠軍就係失敗者?拎唔到冠軍都讚就係自圓其說?
真係笑死人

你講得 佢既努力唔應該只得第二名
即係漠視其他人嘅努力啦
我覺得你好唔尊重同場同樣付出好多努力嘅其他7位運動員

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP