我係CAROUSELL 買左個「永久」365, 請問瀨了野嗎?
本帖最後由 biohata 於 2021-7-23 16:21 編輯
幾十蚊買個永久365, 俾左錢後佢俾左個login 我,我先知原來係佢俾LOGIN!
跟住我入去睇下帳戶,話我係組職之下,所有名、資料都無得改,LOGIN PASSWORD有得改。
但我覺得改左都無用,而且我放係office 上既野係咪組職上層全部都睇到?
我本身有舊版office,本來諗住平平地買俥365 黎備用,可以必要時用網頁開OFFICE 用下,但如果放既資料都會俾其他人睇到,咁都係唔用
--------------------------
今日係23 - 07- 2021,
個office 已經用唔到了,一開office 表示,帳戶已移除。 本來都諗住起碼可以用一年左右,估唔到幾個月貨仔。 各位以買呢類型產品千萬小心。 |
|
|