oneqq 當前離線
http://i162.photobucket.com/al
中級會員
ken8888 當前離線
TOP
fresh_banana 當前離線
鮮蕉
進階會員
剛剛去福仁買衫星note10 plus 先比錢後開盒...一開mon有2粒灰暗點 但部機的確應該未開封(我估) 只係勤達 ... oneqq 發表於 6/8/2020 16:38
只係勤達標籤張貼紙唔係貼在盒面,係貼封條果個位,即係連埋封條打孖咁 ken8888 發表於 2020-8-6 16:47
nitrochicken 當前離線
newshun 當前離線
其實拎個盒出黎我一望都有咁既感覺 (我都想知有冇師兄知道係咪正常) 之後開單比錢,比我睇話未開盒,之後 ... oneqq 發表於 2020-8-6 16:56
cpk 當前離線
Banned
JLV1818 當前離線
有咁既感覺, 仲畀錢? nitrochicken 發表於 2020-8-6 17:04
youna 當前離線