唉...福仁買野唔好彩

剛剛去福仁買衫星note10 plus

先比錢後開盒...一開mon有2粒灰暗點

但部機的確應該未開封(我估)

只係勤達標籤張貼紙唔係貼在盒面,係貼封條果個位,即係連埋封條打孖咁貼

sales都睇到,話唔係換貨準質,除非硬件有問題

最後當然無得換,叫我上衫星問下

唉..黑仔

只係勤達標籤張貼紙唔係貼在盒面,係貼封條果個位,即係連埋封條打孖咁<—呢到有D古怪,我見多數貼係盒的正面,都係等D有經驗師兄睇下

via HKEPC Reader for Android

TOP

剛剛去福仁買衫星note10 plus

先比錢後開盒...一開mon有2粒灰暗點

但部機的確應該未開封(我估)

只係勤達 ...
oneqq 發表於 6/8/2020 16:38


平咁多, 用dark mode 唔覺嘅(樂天mode 起動中)

TOP

只係勤達標籤張貼紙唔係貼在盒面,係貼封條果個位,即係連埋封條打孖咁
ken8888 發表於 2020-8-6 16:47


其實拎個盒出黎我一望都有咁既感覺 (我都想知有冇師兄知道係咪正常)

之後開單比錢,比我睇話未開盒,之後就用界刀開盒

TOP

勤達標籤張貼紙係貼在盒面, 貼封條果個位連埋封條打孖咁貼, 擺明部機開過翻包.....檬你呀

TOP

個d label紙應該好易買

TOP

其實拎個盒出黎我一望都有咁既感覺 (我都想知有冇師兄知道係咪正常)

之後開單比錢,比我睇話未開盒,之後 ...
oneqq 發表於 2020-8-6 16:56



    有咁既感覺, 仲畀錢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 JLV1818 於 2020-8-6 17:10 編輯
有咁既感覺, 仲畀錢?
nitrochicken 發表於 2020-8-6 17:04

sorry 覆錯

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP