本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-9 00:35 編輯
SOT五個鐘(wifi較多)用左三十幾%電
唔打機兩日一叉無難度
用多幾日再report
i.imgur.com/XbXCgEO.jpg

↓原生app, 最大缺點係主鏡set左6400萬像就唔可以直接轉超廣角, 好弱智... 希望快啲update

i.imgur.com/o8R90qW.jpg
↓gcam 唔多掂... 可能我未搵到岩用既version
i.imgur.com/g6Ycqs2.jpg

1600萬像 低光sample

i.imgur.com/HREAnK2.jpg
六四00萬像 低光sample

i.imgur.com/u8Iz5ms.jpg
感覺上六四00萬像比較多細節, 光位冇咁爆, 正常既中午戶外更加唔駛諗, 一定係高像素玩晒~
結論係 - 基本上可以無視1600萬, 直接用六四00萬已經得
講返部機既特點:
膠背 - 唯一缺點係cheap,同散熱, 但唔打機就冇咩問題, 反而冇咁易跌爛,同埋會輕啲, 唔係6000mah,6.4吋mon 點做到191g
後面指紋 - ***屏下指紋好似話唔多掂, 所以背面未必係壞事
disable快叉 - 新功能?未用過***所以唔知 反正咁大電都係叉過夜, 慢叉仲好~
有咩發現到就會再報告~
update電量:
第四至六日, 粒電應該已完全進入狀態~
DAY4, 6.5HR SOT, 用3X%電 , 去到DAY6 , 8.5HR SOT 用左5X%電, 即係部機大約有15HR SOT,都幾誇, 亦都證明我冇買錯~
睇黎老爸非常享受大MON+大電 愈用愈耐~
不過要提下佢唔好太沉迷

i.imgur.com/VxKycCI.jpg

i.imgur.com/UsFYWsF.jpg

i.imgur.com/Ly99HVY.jpg |