將個顯卡都轉做水冷好唔好

Cpu同gpu都係積熱元兇,
我有另一個post話,
Cpu用左水冷,積熱有改善,
但打機仍然有少少熱

顯卡配nzxt轉接頭,
將佢轉埋水冷,好似幾好玩咁

本帖最後由 arfatt 於 2020-7-3 16:44 編輯
Cpu同gpu都係積熱元兇,
我有另一個post話,
Cpu用左水冷,積熱有改善,
但打機仍然有少少熱

顯卡配nzxt轉 ...
eric6a01 發表於 2020-7-3 15:32

樓主GPU 牌子同型號?因未必所有牌子都有gpu 水冷頭,最好check 清楚先。將gpu 轉aio 加之前個cpu aio價位差唔多二千。我玩淘記BY 自組水冷成套自選(420mm 同280mm 銅制冷排)都係2600hkd 包運費。(注:aio 用鋁制冷排)

TOP

樓主GPU 牌子同型號?因未必所有牌子都有gpu 水冷頭,最好check 清楚先。將gpu 轉aio 加之前個cpu aio價位 ...
arfatt 發表於 2020-7-3 15:52

Gigabyte nvidia 1660ti

TOP

回覆 1# eric6a01

絕對係好主意
最好上埋360 水, 我張1080ti 250W 級打機都係50度, 打多幾個鐘機都唔會過到60
我免得煩直接CPU 同GPU 各一套AIO 互不影響又唔駛返走管

TOP

回覆  eric6a01

絕對係好主意
最好上埋360 水, 我張1080ti 250W 級打機都係50度, 打多幾個鐘機都唔會過到 ...
marcochl 發表於 2020-7-3 19:30
市面上有nzxt同Corsair轉接扣,
仲有啲人好瘋狂自己3D print
我都係會簡番Corsair aio

TOP

市面上有nzxt同Corsair轉接扣,
仲有啲人好瘋狂自己3D print
我都係會簡番Corsair aio ...
eric6a01 發表於 2020-7-3 20:18


gpu 頭唔建議corsair 或等佢下一代gpu 頭先再諗。
https://www.hkepc.com/forum/view ... =2566954&page=1

TOP

gpu 頭唔建議corsair 或等佢下一代gpu 頭先再諗。
arfatt 發表於 2020-7-3 21:54

我係用aio
唔係自組水冷,係"轉接頭"
HG10_08.jpg

TOP

本帖最後由 arfatt 於 2020-7-3 22:13 編輯
我係用aio
唔係自組水冷,係"轉接頭"
eric6a01 發表於 2020-7-3 22:05


咁就無問題了。因我見alphacool 自組水冷同一體都用同款gpu 頭。

TOP

呢款好似無乜變化,你張卡用唔用到....

TOP

我轉左之後 明顯降左10度左右 唔開冷氣,開埋冷氣降20度,我張卡係1080ti

TOP