新手買車一問

對單車認知仲停留細個dup頭年代
如果想買架二手當做運動用,摺車我見好多師兄推介Dahon HAT060
定係攞多少少budget買架二手RB?

住九龍:k3/類brompton
住新界:k3/k one/rb(住村屋嘅話)

dahon dream(HAT060)行鋼架,你認真?

TOP

住九龍:k3/類brompton
住新界:k3/k one/rb(住村屋嘅話)

dahon dream(HAT060)行鋼架,你認真? ...
bam1a 發表於 2020-6-21 15:24



K3太細啦本身都係諗住搵20吋
HAT060係見之前好多師兄都話粗用OK,摺車自己本身鍾意Oyama CR16多啲

TOP

K3太細啦本身都係諗住搵20吋
HAT060係見之前好多師兄都話粗用OK,摺車自己本身鍾意Oyama CR16多啲:lovel ...
siuwai 發表於 21/6/2020 18:28



香港細先顯得k3嘅可取
但14kg嘅dahon dream,粗用都好唔方便啦,尤其拎出街入巴士/火車嗰陣

TOP