siuwai 當前離線
初級會員
bam1a 當前離線
進階會員
TOP
住九龍:k3/類brompton 住新界:k3/k one/rb(住村屋嘅話) dahon dream(HAT060)行鋼架,你認真? ... bam1a 發表於 2020-6-21 15:24
K3太細啦本身都係諗住搵20吋 HAT060係見之前好多師兄都話粗用OK,摺車自己本身鍾意Oyama CR16多啲:lovel ... siuwai 發表於 21/6/2020 18:28