Deskmini CPU heatsink問題.......
呢部死人STX機,仲嚴格過iTX,最高46mm
目前遇到個問題,i5-8400,原裝hs
玩game好快降頻,睇住佢越黎越lag,我懷疑隻hs唔夠力
我仲有另一部deskmini不過係AMD版2400g,原裝hs,換左把三洋2500rpm PWM扇
當時唔知道Ryzen原裝拆蓋就入到箱,換左把15mm高既fan
呢部無問題仲好好
部intel想換hs...但頂盡45定46mm
係咪唔准出link?睇中呢兩隻
ID-COOLING IS-VC45
ID-COOLING IS-40X
40X係正常導熱管design,但咁矮仔得唔得架....
VC45用均熱板,但唔知隻hs可唔可以90度轉,圖入面你見佢將d熱風吹落碌Ram度
暫時唔想用渦輪,效果好但太嘈
呢兩隻估計邊隻效果好D?
謝謝! |
|
|