Deskmini CPU heatsink問題.......

呢部死人STX機,仲嚴格過iTX,最高46mm

目前遇到個問題,i5-8400,原裝hs

玩game好快降頻,睇住佢越黎越lag,我懷疑隻hs唔夠力


我仲有另一部deskmini不過係AMD版2400g,原裝hs,換左把三洋2500rpm PWM扇

當時唔知道Ryzen原裝拆蓋就入到箱,換左把15mm高既fan

呢部無問題仲好好


部intel想換hs...但頂盡45定46mm

係咪唔准出link?睇中呢兩隻

ID-COOLING IS-VC45
ID-COOLING IS-40X

40X係正常導熱管design,但咁矮仔得唔得架....

VC45用均熱板,但唔知隻hs可唔可以90度轉,圖入面你見佢將d熱風吹落碌Ram度

暫時唔想用渦輪,效果好但太嘈

呢兩隻估計邊隻效果好D?

謝謝!

Cryorig C7 唔錯, 只係唔知會唔會頂住(47mm高)

TOP

TOP

參考下
GTRR35 發表於 2020-5-11 15:53



    我見你出風口都係對住Ram,唔知可唔可以90度轉呢?

TOP

規格上兩隻都應該得,至於扭唔扭90度裝其實差別不大,風流去到底板就會向頂個出風口散,所以RAM點都會食啲熱風

TOP

規格上兩隻都應該得,至於扭唔扭90度裝其實差別不大,風流去到底板就會向頂個出風口散,所以RAM點都會食啲 ...
newera2013 發表於 2020-5-12 11:16

咁整體黎講,玩均熱板係咪一定理想d

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁整體黎講,玩均熱板係咪一定理想d
Rosa 發表於 2020-5-12 13:05


Sorry,未玩過均熱板,答唔到你
我部Deakmini 110 (i3-7100)係用緊類似40X設計嘅散熱器,溫度45-55度 (但我魔改過,唔記得原裝做到幾多度)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

TOP