新手買laptop

睇中左xps13 請問點樣買先最平?
唔太識上anazon買 想買返行貨
係咪上dell個網問sales買已經最平?大約幾錢?
如果大專ownership啲機會唔會好易壞?同埋會唔會好遲先有貨?想9月就用
Thanks

via HKEPC Reader for Android

大專ownership唔會好易壞,同你係街買1樣

TOP

回復 2 #winsonlaw

有啲人話係壞料整?翻新機?
如果跟ownership買會唔會好遲先有機 驚9月就要用 thanks

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 winsonlaw

有啲人話係壞料整?翻新機?
如果跟ownership買會唔會好遲先有機 驚9月就要用 thanks

via ...
kamwaikin 發表於 2020-5-5 13:47


ching 有無 FC 過架? 點解唔做下功課?

年年都有水蛇春咁長的 ownership thread, 有無睇過跟過?

TOP