漢科保養顯示卡小分享

係g2sxxxxx買左2060s
半個月都無打機死機
跑分程式都死  第一次上去次又無事

之後成部電腦拎去左a shop試 係死顯示卡。。
呢次去漢科試 佢都死機。
我懷疑上次佢根本係試第二個黎打發我走。
呢次就換左張卡比我。
應該係反修卡。  唉 買左一個月就要用反修卡
有無師兄試過換全新卡比你 係咪無可能?

新又會,番修又會,攞返去廠整都會~

呢啲嘢壞咗大家都唔想,有得用你重想點?
怪張卡廢?怪自己手臭?怪人哋唔換張新卡比你?

TOP

你係咪買 MSI?
同樣係漢科保 ,ASUS 保養好過 MSI

TOP

我買asus

TOP

壞唔壞呢D野好撞手神
新買可以好快壞 , 返修都可以好襟用

你個情況上代理有兩個結果
其中一個係換張返修比你
另一個結果係幾星期後換張返修比你....

TOP

樓主自己都親手製造咗一張反修卡
定係想等一個月修理自己原先張半月命卡?

TOP

本帖最後由 kinwai2005 於 2020-3-17 20:19 編輯

如果係ventus之類大牌入門卡, 其實廢廢地
用料差過galax, zotac

TOP

你係咪買 MSI?
同樣係漢科保 ,ASUS 保養好過 MSI
doggiestyle 發表於 2020-3-17 13:06

我張asus 570都係一個月壞
第一次去話無貨可以加錢換8gb,我無答應
第二次去到比全新卡我

TOP

回覆 8# ycw100


    我個個係asus rog 2060s
你第一次同第二次相格幾耐?
你點講
拎個連盒全新卡?咁好

TOP

回覆  ycw100


    我個個係asus rog 2060s
你第一次同第二次相格幾耐?
你點講
拎個連盒全新卡?咁好 ...
zero397 發表於 2020-3-18 03:30

我張卡壞唔通電
佢即場試係唔通話無貨可以加錢換8gb,我無答應
咁佢就話要整
點知相格大約三日就叫我去拿啦
我都有問個妹妹整左咩,佢話你新買壞已經比張新既你啦
未開盒出面貼紙本身係/02 新拿個盒/04
我仲以為要寄去台灣整,如果咁我上AMAZON買好過你漢科保啦...
不過我張asus570係最廢版本我懷疑QC都唔好

TOP