waiplusHK 當前離線
初級會員
DMelon 當前離線
中級會員
好耐之前顯卡壞左轉用onboard display,再裝ubuntu 落macbook用。 今日手痕upgrade上19.10之後一開機蘋果灰 ... waiplusHK 發表於 2020-3-3 21:55
TOP
可以試下..... 1.如果真係已經入左system, 咁 tty3(ctrl+alt/option+F3 ) 入到嗎? 入到即係GUI問題... ... DMelon 發表於 2020-3-4 20:12
解決到啦 應該係upgrade果陣overwrite 左grub file導致之前disable左既壞AMD顯 既cmd 無左 好彩 ... waiplusHK 發表於 2020-3-5 00:56