[操作疑難] 是不是CPU,MB,DisplayCard,RAM 全部在BIOS都是用返預設的設定, 就一定是安全範圍? 即是唔會超頻?

是不是CPU,MB,DisplayCard,RAM 全部在BIOS都是用返預設的設定, 就一定是安全範圍? 即是唔會超頻? 我不太懂.

唔係,有啲 bios 會亂嚟. 自己睇睇好啲

TOP

一定開到機正正常常比你用到先,好少咁玩d用家,要入bios除錯

TOP

是不是CPU,MB,DisplayCard,RAM 全部在BIOS都是用返預設的設定, 就一定是安全範圍? 即是唔會超頻? 我不太懂. ...
mohalo 發表於 2020-2-13 00:45


預設=自動超頻

TOP

預設=自動超頻
zoin0000 發表於 2020-2-19 09:26


Load Optimized Defaults,
Load Fail-safe  Defaults,
請問呢2個有咩分別?

TOP

本帖最後由 zoin0000 於 2020-2-20 17:08 編輯
Load Optimized Defaults,
Load Fail-safe  Defaults,
請問呢2個有咩分別?
w28stanley 發表於 2020-2-20 17:04


一個係load出廠Defaults, 一個係load自己save的Defaults

好似係

係唔講係MB咩廠唔識答

TOP

我沒深研 BIOS 設定, 最多是選擇BOOT 邊個 device 就算.

因此看看, 如買 CPU,RAM,MB, 基本開到機入window 就算. 無特別要求了. 就是不知 出廠Defaults,就是最好了?

好像說 Bios <-> 會自行讀取CPU,RAM,MB chipset,displaycard 基本setting數值, 先會出到畫面, 比你入到 BIOS.

TOP

Display card有d預設就係OC

TOP