mohalo 當前離線
中級會員
starfish 當前離線
TOP
terry_wai 當前離線
zoin0000 當前離線
進階會員
是不是CPU,MB,DisplayCard,RAM 全部在BIOS都是用返預設的設定, 就一定是安全範圍? 即是唔會超頻? 我不太懂. ... mohalo 發表於 2020-2-13 00:45
w28stanley 當前離線
鐵甲人
預設=自動超頻 zoin0000 發表於 2020-2-19 09:26
Load Optimized Defaults, Load Fail-safe Defaults, 請問呢2個有咩分別? w28stanley 發表於 2020-2-20 17:04
qcmadness 當前在線
特級會員