我買過兩隻4port 充電器,一隻叫ldnio ,一隻叫verbatim
之者就話細牌子,後者都叫大o瓜, 但都係一樣。
主 ...
Silverlight 發表於 2020-1-5 23:05 
之前在香港買過 Orico 既 6頭 同 8 頭 (外接火牛), 家陣用緊淘仔 12 口 內置火牛.
我有幾個頭用黎玩 mcu 試野既, 成日都會摸到插電話果邊既頭.
有D線係甩皮甩骨, 有個模塊係整 USB 頭供電用, 自己再拉線比電 mcu, so far 都未試過有觸電感覺.
或者 ching 係點樣試, 需唔需要除左拖鞋用隻腳接地 (不過, 我都肯定有試過咁樣掂埋去). |