[操作疑難] 點解多port 充電器都有USB 頭漏電況?

本帖最後由 Silverlight 於 2020-1-6 01:49 編輯

我買過兩隻4port 充電器,一隻叫ldnio ,一隻叫verbatim
之者就話細牌子,後者都叫大o瓜, 但都係一樣。

主要問題係,隻手掂到USB 插頭時,即插電話果邊會有觸電感,即時掉都掉唔切。咁樣用得好唔心安。

但我插返小米原廠或三星原廠單頭就冇問題。
諗住係線問題,但屋企有唔同牌子既micro USB , type c 線都係咁。

其實係咪通病黎?

本帖最後由 s84292 於 2020-1-6 08:35 編輯
我買過兩隻4port 充電器,一隻叫ldnio ,一隻叫verbatim
之者就話細牌子,後者都叫大o瓜, 但都係一樣。

主 ...
Silverlight 發表於 2020-1-5 23:05


有時候唔係充電器問題,係電話問題(冇做中框去電)

原廠充電器如果有做接地,會令觸電感冇咁明顯
主要都係有冇做接地線的問題,好多USB充電器都冇做,因為法例冇強制要求

TOP

有時候唔係充電器問題,係電話問題(冇做中框去電)

原廠充電器如果有做接地,會令觸電感冇咁明顯
主要都係 ...
s84292 發表於 2020-1-6 08:33


樓主話手掂落個USB頭喎, 都冇插電話, 何來關USB頭事?

to樓主, 多數呢類非原裝充電器都係全世界同一設計, 兩腳頭, 冇接地, 所以會有呢個情況
唔似手機原裝充電器咁, 唔同地區跟唔同充電器
至於點解原裝充電器唔接地都冇電得咁勁就唔清楚

TOP

試過 如果叉緊電果時
拎支他筆 督火牛同條usb線接口 位
外露既金屬位 支筆識發光(個人拎黎試他筆 有冇壞
apple ipad 個充電頭 都有露出既金屬部分
其實有冇安全問題  ??
不過一般人 手指應該都摸唔到果個位

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

我買過兩隻4port 充電器,一隻叫ldnio ,一隻叫verbatim
之者就話細牌子,後者都叫大o瓜, 但都係一樣。

主 ...
Silverlight 發表於 2020-1-5 23:05


之前在香港買過 Orico 既 6頭 同 8 頭 (外接火牛), 家陣用緊淘仔 12 口 內置火牛.
我有幾個頭用黎玩 mcu  試野既, 成日都會摸到插電話果邊既頭.
有D線係甩皮甩骨, 有個模塊係整 USB 頭供電用, 自己再拉線比電 mcu, so far 都未試過有觸電感覺.

或者 ching 係點樣試, 需唔需要除左拖鞋用隻腳接地 (不過, 我都肯定有試過咁樣掂埋去).

TOP

試過 如果叉緊電果時
拎支他筆 督火牛同條usb線接口 位
外露既金屬位 支筆識發光(個人拎黎試他筆 有冇壞: ...
nameless.ken 發表於 2020-1-6 09:17


理論上, 只要電流響某範圍以內就唔會有安全問題

TOP

本帖最後由 dcc2000 於 2020-1-6 13:56 編輯
我買過兩隻4port 充電器,一隻叫ldnio ,一隻叫verbatim
之者就話細牌子,後者都叫大o瓜, 但都係一樣。

主要問題係,隻手掂到USB 插頭時,即插電話果邊會有觸電感,即時掉都掉唔切。咁樣用得好唔心安。

但我插返小米原廠或三星原廠單頭就冇問題。
諗住係線問題,但屋企有唔同牌子既micro USB , type c 線都係咁。

其實係咪通病黎?
Silverlight 發表於 2020-1-5 23:05

所有Switching Power Supply一定會有呢種所謂 "漏電" (感應電)嘅情況,睇隻牛功率大小,一般係uA至幾mA級别,只不過不同人喺不同環境條件下,會有不同嘅 "感覺" 已而。

如果隻牛有接駁水(地)線嘅設計,即3腳插頭/插座(但好多手機跟機 "3腳" 牛實際上亦係冇接地線),而又有將輸出負極(GND)接水(地)線嘅話,感應電流就落咗地線,就唔會有 "觸電" 感覺。

有個post原本可以用嚟參考,可能因為關乎某L牌子(樓主同一牌子)產品或其它原因,部份reply已被 "updated",內容變成斷斷續續,都可以試試睇吓。

https://www.hkepc.com/forum/view ... p;extra=&page=1

TOP

多謝大家,其實電一電自己當然冇咩問題(其實都唔係冇咩問題,只係聽完大家講似乎係通病)。
但只係怕有時差完電,未必下下關拖板獨立開關,就咁放條線起度,竟然佢掂到其他野,例如電櫃邊咁,會引起短路,起火之類

TOP

本帖最後由 andywong623 於 2020-1-6 23:09 編輯

我都有隻Lindo USB牛,都有相同問題
可以試下將一條包膠銅線頭尾開皮,一條圍住USB線插入火牛一邊既Ground外殼,另一邊圍住插蘇既earth pin,補返個地線畀隻牛,咁就唔會再漏電
(以上做法要係真係明白個原理先好做,唔知自己做緊乜請當冇睇過呢個post)

其實電視USB位有時都會有類似情況出現,係正常的...香港都行晒3A三腳,強制switching power adaptor要接地仲安全

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP