[操作疑難] 冬天櫃門曲左 求救

本帖最後由 faifai2016 於 2019-12-8 11:01 編輯

隻櫃門約6呎半高, 夏天無事,但唔知點解到左冬天隻櫃門曲左 . 請問還有救嗎 ?

上:

下:

中間:
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 2# O人
thx ching . 如果唔理佢,會唔會夏天又變方直d 呢?

TOP

回覆  O人
thx ching . 如果唔理佢,會唔會夏天又變方直d 呢?
faifai2016 發表於 2019-12-8 20:59

機會微乎其微  

TOP

隻櫃門約6呎半高, 夏天無事,但唔知點解到左冬天隻櫃門曲左 . 請問還有救嗎 ?
faifai2016 發表於 2019-12-8 11:00 AM


曲是因為溫度還是濕度?

TOP

曲是因為溫度還是濕度?
TH30 發表於 2019-12-8 22:36


其實我都唔知,但又唔覺特別潮濕,我估溫度多.

TOP

樓主櫃門係乜板?
冇外力受壓好少彎得咁快,除非係兩塊唔同嘅板夾埋

TOP

其實我都唔知,但又唔覺特別潮濕,我估溫度多.
faifai2016 發表於 2019-12-8 10:49 PM


呢幾日特別乾,用蒸氣熨斗噴濕佢試下 (頭盔:後果自負)

TOP

回覆 7# pooh24680

應該係實木,但詳細係乜木就唔知了, 不過細細塊都好重下.

TOP

回覆  pooh24680

應該係實木,但詳細係乜木就唔知了, 不過細細塊都好重下.
faifai2016 發表於 2019-12-8 22:54

我估多數係壓縮板 壓縮板一樣好重秤

TOP