[操作疑難] 晶體管放大

本帖最後由 aazz 於 2019-8-27 11:23 編輯

最近想試晶體管放大;
但唔想要太大W數;
2W 左右就可以;
因為已經用緊 運放OPA2604;
想試下做小功率晶體管;
下圖有兩個只完成單一聲道;
第一個比第二個小一級;
晶體管好像 2N2222同2N2907 比;
2n3904 同2N3906 好一些;
純感覺;
而且多一級的 2N3904 一去到大小小訊號輸入;
就好大雜聲;
由其在第二級開始;
圖中 2N3904用插件式試換零件;
所以級間電容換大到1UF ,
電源濾波電容換細左 470UF;
雜聲小左; 但還有不小;






2N3904 / 2N3906


本帖最後由 燕飛 於 2019-8-27 14:22 編輯

玩洞洞板 零件仲要飛起晒 好聲就神奇

via HKEPC Reader for Android

TOP

玩洞洞板 零件仲要飛起晒 好聲就神奇

via HKEPC Reader for Android
燕飛 發表於 2019-8-27 14:19


因為想試唔同零件效果

TOP

玩洞洞板 零件仲要飛起晒 好聲就神奇

via HKEPC Reader for Android
燕飛 發表於 2019-8-27 14:19



    好奇一問,如果用洞板, 但只係用黎固定零件, 接駁用返搭棚手法,又會唔會好聲過用PCB?

TOP

5V DC 做 Power Source ,太細啦,比你 rail-to-rail (5VP-P), P=Vrms^2/R, 8ohm 喇叭,0.4W, 格硬推,一定 clipping,即是拆聲。 就算 9V DC, 如果都是推8ohm 喇叭,其實最多都只有 1.3W。

TOP

本帖最後由 aazz 於 2019-8-28 09:15 編輯
5V DC 做 Power Source ,太細啦,比你 rail-to-rail (5VP-P), P=Vrms^2/R, 8ohm 喇叭,0.4W, 格硬推,一定 ...
stephenwong 發表於 2019-8-27 21:54


THANKS
人兄
不過小第都是想大約 2W 就夠;
太大要用火牛比電;
唔想拖火牛;
如果12V 又好些嗎

2-watt-amplifier.jpg (32.45 KB)

2-watt-amplifier.jpg

20097134192483.gif.jpg (33.41 KB)

20097134192483.gif.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買粒LM380, 乜都唔使煩又好聲.
cody2k 發表於 2019-8-29 17:18


但小第已經有 47 耳放 行(OPA2604-AD8620);
150W 有 3對接橋 LM1875
不過因為火牛大開麻煩

TOP

買粒LM380, 乜都唔使煩又好聲.
cody2k 發表於 2019-8-29 17:18


一个吾錯的選擇。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP