睇下人地點起路啦 香港人 知唔知醜 仲話國際城市

【G20峰會】大阪變鬼城?封路後高速公路空無一人 相片超詭異
https://www.hk01.com/article/346212

睇下香港啲路。融融爛爛。香港仲話係一個發达城市。知唔知醜呀。

每次我摣車。我真係頂佢個肺路政署。都唔知乜路嚟嘅。新開嘅北角繞道。條路都唔平。開得快都有少少震。

中國人起路就係求鬼其。開快少少都唔得。次次都坐得唔舒服。

尤其係呈祥道龍翔道,香港仔隧道入灣仔,幾條新界九龍隧道。跳到黐線。


起大白象高鐵豆腐渣中線又咁熱誠。蝕住都要做。明日大魚又唔知做乜野要用成幾千億去起
你話d官唔係賣港真係講唔通。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

最嚴重係d坑渠蓋。

到處都係炸彈。

開快少少都死。又傷車呔。又坐得唔舒服。

TOP

無希望就唔會絕望
別人唔改善唯有提升自己適應能力

唔係做乜平廠貴廠
都要整返款SUV出唻賣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

無希望就唔會絕望
別人唔改善唯有提升自己適應能力

唔係做乜平廠貴廠
都要整返款SUV出唻賣 ...
kanduki 發表於 2019-6-29 20:02


我自己嗰架係mpv

suv仲死。重心高。路面反應大

反而轎車好啲。冇咁跳。

TOP

人哋日本市中心嘅路。D路幾黑啊。

全部都係瀝青路。又足料。

地下嘅白線又清晰。

香港落一場大雨就見唔到地下的綫

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

suv有鬼用,黎d路果d CITY SUV條胎一樣咁薄,一樣撞爆軡
DGCNYO 發表於 2019-6-29 20:09


咁SUV用嘅呔鈴尺碼更大
同樣嘅起伏會係壓上去而唔係撞埋去咁

我自己嗰架係mpv

suv仲死。重心高。路面反應大

反而轎車好啲。冇咁跳。 ...
掃馬想機 發表於 2019-6-29 20:19

當速度同起伏更大的話
比起重心 懸掛有無足夠行程應付得唻就更重要

現實中亦有重心出奇地低嘅SUV存在(如Model X)

TOP

咁SUV用嘅呔鈴尺碼更大
同樣嘅起伏會係壓上去而唔係撞埋去咁


當速度同起伏更大的話
比起重心 懸掛有無 ...
kanduki 發表於 2019-6-30 12:02


重心低,落坡車頭就知味道

TOP