風扇加潤滑油

風扇開中同低時候基本上唔會轉, 要用手撥至轉到. 而家想加潤滑油(衣車油), 請問應該加喺邊個位好啲呢? 定拿去電器舖幫我加? thx.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

似係起動電容問題多d.

TOP

A)電容出事多
b)衣車油冇用,單車用的陶瓷雪油先夠低阻力
加一次丶可以run 365*24

TOP

本帖最後由 diputs 於 2019-2-21 11:04 編輯

回覆 5# madebyp90

請教吓365*24係咪指用終點[扇]果隻,如買60克裝邊度買會平D,好想買番枝試試效果同睇門口,唔該晒

TOP

A)電容出事多
b)衣車油冇用,單車用的陶瓷雪油先夠低阻力
加一次丶可以run 365*24 ...
madebyp90 發表於 2019-2-21 00:06


請問師兄,單車用嘅陶瓷雪油即係邊隻?
可以係邊度買?

TOP

我以前單車用呢隻

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

邊到有架?
seasky 發表於 2019-2-21 14:00

問下專賣啤呤嘅鋪頭睇下有冇。

via HKEPC Reader for Android

TOP