用緊Note 9, 但真係好憎好憎弧mon, 又無其他選擇!!!!!!!!!

好心D 廠啦, 唔好部部flagship 都出弧mon 得唔得.
mate 20 pro 係咁, note 9 / s9 係咁, sony xz3 又係咁.

我頂唔順個弧mon 呀, 特別係我每當用番人地部平面mon 嘅時候.
我感覺就係crt mon 轉用lcd mon 咁, 明明mon 係平面嘅先好用.

我呢家想換番部平面flagship 嘅android 機, 都唔知可以揀邊部.
一係就出mate 20 / honor v20, 但我唔想無咗 oled.

要oled, 要影相靚, 好似係得番 p20 pro.
最諷刺係, 我未換note 9 之前就係用緊p20 pro.
自己屎忽痕, 結果害咗自己.

弧芒好揸手,當然個個出啦,

TOP

等S10,有機

via HKEPC Reader for Android

TOP

原來我錯過咗 NEX 雙屏版.
聽日去出機, 睇完評測, 原來兩個mon 可以好好用.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好心你有意見直接去搵SAMSUNG CEO反映, 係到講有乜用...

好心你講到自己"好憎", 又用... 搞笑嗎? ...
堅固如山 發表於 2018-12-30 02:39


哇. 唔係嘛? 我係度發表下自己意見都唔得.
咁要個forum 做乜? 個個都唔好講自己想講嘅野?

乜原來呢家SAMSUNG 打手惡到咁!

TOP

本帖最後由 kof2002 於 2018-12-30 03:05 編輯

我都用note 9 , 曲mon 都ok, edge panel 幾好用, 係買mon 貼麻煩到想裸機。 仲有smart octopus , 所以險Samsung 應該都唔會轉其他品牌住

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

可以喺邊scroll都方便嘅

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP