[電源器] 有冇好用既 dc-atx 直流電源板介紹 ?

本身用緊隻 400w 標準牛推粒 25W 既 CPU 覺得好似浪費咗, 再者想換個冇得裝火牛既迷你機箱 ,所以想買塊 100w 樓下既 dc-atx 電源板,唔知有冇師兄用過,有冇好介紹 ?

見到有啲電源版有好多粒黃色鉭電容,呢啲板係咪靚啲 ?

要平:揾辰雨
要好:揾G大
以上產品只可淘寶

TOP

以前呢度都有師兄討論過, 想睇下今時今日有冇咩好用既新野出咗

https://www.hkepc.com/forum/view ... p;extra=&page=1

TOP

要平:揾辰雨
要好:揾G大
以上產品只可淘寶
ppoppq123 發表於 2018-10-3 22:45


辰雨就搵到佢地間shop,但係G大就搵唔到。。。師兄你有冇呢啲直電板 ? 買之前有冇野要注意 ?

TOP

見佢地寫個轉換率好高有成90以上,咁咪仲好過 80plus啲牛 ?

12V97%(适配器12V直通设计) 5V92% 3.3V92%

TOP

辰雨就搵到佢地間shop,但係G大就搵唔到。。。師兄你有冇呢啲直電板 ? 買之前有冇野要注意 ? ...
caihk 發表於 2018-10-3 22:55


以前曾發過開箱文,但唔知點解文字變哂"??"
我嗰個係400w大電流版,推4560+16gb Ram+GTX950+6個3.5吋HDD+1個M.2,一直至今都現役緊
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=61&tid=2417809&highlight=

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

超後悔冇做到300W -,-
EVIS 發表於 2018-10-4 00:48


要入手大w數好快,我見G大近年已極低調及佢個淘宝店得番直插買......
覺得G大好似有意引退(直覺因被辰雨搶咗唔少生意所以只做高檔客了)

TOP

另你提到有咩注意,要注意大W數直插係有啲熱只要機箱前置有風扇做好對流就無問題.

TOP