ahshing 當前離線
進階會員
rfdingo 當前在線
TOP
部機個外型幾ok喎 rfdingo 發表於 2018-9-11 15:19
hoikaho 當前離線
初級會員
Comeon 當前離線
我想問下 keyboard 手感邊部好打 d ? via HKEPC Reader for Android Comeon 發表於 2018-9-11 23:08
PMLung 當前離線
ernestjai 當前離線
用慣左xps,暫時都係鍾意xps 不過zbook既按鍵間隔其實係闊少少,應該好咁d 另外xps既C殼(keyboard面)用左 ... ahshing 發表於 2018-9-12 00:16
Ching 呢部係FHD OR 4K With Wacom ? PMLung 發表於 2018-9-12 10:21
4K Dreamcolor + Wacom ahshing 發表於 2018-9-12 11:02