有冇方法將一支撐8mm鑽咀裝上鑼

有冇方法將一支撐8mm鑽咀裝上鑼机,修邊机的鑼刀是 1/4",目的是方便垂直打洞做木榫,同方便控制深度。

本帖最後由 五拾 於 2018-8-10 16:31 編輯

你買到ー個1/4套8mm就可以又可以磨細到2分也OK

TOP

回覆 2# 五拾


    因為8mm大過 1/4" 所以先麻煩,見過有片段咁用,自己有鑼机有下压座都想試吓。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

唔知夠唔夠位裝得落, 以前鑽床經常用細索頭幫忙轉細鑽咀.

TOP

本帖最後由 belleville 於 2018-8-10 17:22 編輯

直接買呢類頭會唔會簡單 d?
https://www.amazon.com/Whiteside ... ndard/dp/B000K2BGNS

TOP

回覆 5# belleville


    唔知淘寶有冇?

TOP

回覆  belleville


    唔知淘寶有冇?
kswong8d 發表於 2018-8-10 17:32


一國兩制, 強國好似唔係 1/4 心, not sure

TOP

ching 用途係 dowel?
會唔會用 dowel 打孔器 + 鑽咀限深環已經 ok?

TOP

回覆  belleville


    唔知淘寶有冇?
kswong8d 發表於 2018-8-10 17:32


    【高档川木刃刀 木工铣刀 川木刀具 修边机 直刀系列 1/4柄公制外径】http://m.tb.cn/h.33IscQ7 点击链接,再选择浏览器咑閞;或復·制这段描述€SFbIb1Jj10T€后到????淘♂寳♀????[来自超级会员的分享]

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

【高档川木刃刀 木工铣刀 川木刀具 修边机 直刀系列 1/4柄公制外径】http://m.tb.cn/h.33IscQ7 点击 ...
pooh24680 發表於 2018-8-10 17:59


樓主好似要垂直下壓開孔, 呢隻 ok?

TOP