[電腦遊戲] 有幾多版友仲有打 Age of Empires II: The Forgotten ( STEAM )

單選投票, 共有 18 人參與投票





您所在的用戶組沒有投票權限
人多的話~~
事隔十年~
可能會重新搞返 EPC GAME ZONE 排名賽

暫時冇規則
求大神提供 無海綠亞 地圖

講起慚愧, 我玩緊開心版(非steam,可連線), 版本號係5.0.1
[如果違反版規,煩請del回覆, 謝謝]

TOP

間中有開黎打 冇野做燒時間一沈
C&C都有打

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)

TOP

講起慚愧, 我玩緊開心版(非steam,可連線), 版本號係5.0.1
[如果違反版規,煩請del回覆, 謝謝] ...
ki225 發表於 2018-8-3 11:39



    之前STREAM有特價,幾十蚊就買到

TOP

AOFE係起步~~~
呢隻都冇人打的話.....都唔知咩GAME可以搞類似既野~~

TOP

買左,......但電腦都打不過

TOP

買左,......但電腦都打不過
hkjake 發表於 2018-8-5 21:32



    依家個電腦是很勁的吧

TOP

回覆 3# yipchan886


    Command and Conquer 3 Kane's Wrath
我都有玩~ 一齊玩下 得閒~

TOP

人多的話~~
事隔十年~
可能會重新搞返 EPC GAME ZONE 排名賽

暫時冇規則
求大神提供 無海綠亞 地圖: ...
黑道明 發表於 2018-8-3 01:06


STEAM 仲多唔多人玩?
知唔知大概線上人數?

TOP

STEAM 仲多唔多人玩?
知唔知大概線上人數?
Bennett 發表於 2018-8-6 12:20



    人數唔知~~24小時有人打緊

TOP