[操作疑難] 而家係唔係resin 已經變左主流?

本帖最後由 saldtch 於 2018-5-4 21:34 編輯

而家D DLP 3D printer, 都係賣2-3000人仔, 係唔係仲化算過FDM? 但又係唔係會好大味同有害?

經版主指示, 已移Post

不同的東西, 不可直接比較。

TOP

用液態耗材基本上都入唔到家用主流,以前有絲印為鑑

TOP

部jennyprinter閒置咗幾耐
依家玩緊Delta
有D興趣研究下cartesian type
可惜要儲錢去旅行     

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)

TOP

師兄部機印到幾多件野?有無規格資料?

TOP

有興趣研究一下,方便的話麻煩 PM.

via HKEPC IR Pro 3.2.0 - iOS(2.2.1)

TOP

回覆 1# saldtch

免費送?

TOP

舊年買左部水機, 用左幾個月就無再用,
第1,料貴
第2,打印成功率只是50/50
第3,硬度不夠
第4,Z軸壞過2次, 癈事再整.

最後回歸FDM

TOP

而家一部FDM (如I3), 400蚊人仔就買到.

TOP

回覆 8# jerrychan0610


    我都係因為你幾個原因,再加上耐熱度差,所以無買到,放棄...
要高熱,又要買貴d料,仲貴...算,等佢再平d再買

TOP