請問DISPLAY CARD壞左仲開唔開到MON??
本帖最後由 aa638b 於 2018-2-16 09:46 編輯
我唔知係DISPLAY CARD定係RAM出問題
因為打打下機就會自動關機
以為係RAM壞, 就買左張新RAM卡, 但都係打打下就關機
我就估係DISPLAY CARD壞壞地, 但除左打機會關機外就冇其他問題
所以想知DISPLAY CARD壞左係咪MON會睇唔到野...
以家唔知係咩問題 ...
CPU: AMD Athlon(tm) II X4 635 Processor 2.90GHz
RAM: 6GB
DISPLAY CARD: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti
火牛: cooler master 400W |
|
|