[遊戲] 平板好似比手機打殘之後, 再比廠商陰乾埋

老實講, 自己想買部好少少既安卓平板睇片, 打機都難搵, 手機都去到 s835, s821, 970
平板仲係成日講s625, MT8176, 麒麟659     有無攪錯
其實平板先至應該勁d, 因為尺寸大, 所以散熱較易, 電池較大, 解像度亦可高些

iPad咪勁過iPhone

TOP

iPad咪勁過iPhone
刺心 發表於 2017-11-14 14:43



    咁先正常

TOP

安卓平板攪邊科

TOP

安卓平板攪邊科
Zenx86 發表於 2017-11-14 14:49

無水食,邊個得閑理你

TOP

老實講, 自己想買部好少少既安卓平板睇片, 打機都難搵, 手機都去到 s835, s821, 970
平板仲係成日講s625, M ...
Zenx86 發表於 2017-11-14 14:16

Agree. 平板好用,但無乜選擇

via HKEPC Reader for Android

TOP

我用平板只睇戲 同 玩低性能要求既game
amazon hd tablet 爽用

TOP

銷量問題
D人肯俾5k買部電話,但唔肯俾5k買平板

TOP

銷量問題
D人肯俾5k買部電話,但唔肯俾5k買平板
C-Leung 發表於 2017-11-14 15:53


   
咪就係

你佔sony唔想賺錢

問題係高階既大部份都買ipad

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android

TOP

就係用開安卓唔想轉生果

TOP