dearkaki 當前離線
進階會員
wgpoon 當前離線
TOP
solexkey 當前離線
nameless.ken 當前離線
LoveMariahDayAn 當前離線
別問我是誰 當前離線
頭先剛去媒氣 showroom 睇,雖然無網上咁多款,但都將範圍縮窄 原來我家係不能裝薄裝式熱水爐,而佢就得4 ... dearkaki 發表於 2017-10-8 18:42
咁煤氣爐係即熱架嘛 咁幾多升都無所謂啦, 最細咪已經得囉 LoveMariahDayAn 發表於 2017-10-8 18:58
bei6266 當前離線