[操作疑難] 請教 煤氣熱水爐 選購問題

家中個煤氣熱水爐,大大話話用了近30年,終於煲唔到熱水啦,師傅上嚟睇完都話要換(無零件,但好合理)

去煤氣網頁睇,原來好多款
https://www.towngasappliance.com/products/category/water-heater
價錢 $13080 ~ $5000 都有
真係唔識分,睇唔明功能有何分別(其實只係煲熱水沖涼)

家人話,最緊要耐用(話晒呢個都用了廿幾年,唔洗煩),可以貴買平用
個人就希望 $7000~$9500 呢個 range 選
唔介意畀多少少,但最緊要唔識分「貴喺邊」?功能係咪有用

真係十年唔換一次爐(其實係30年一次,下次都我退休後既事~)
真心求教,希望各師兄賜教選購攻略

1. 要師傳睇位先知邊隻爐可以比你裝
(因為都有分好多隻, 如超薄/排氣方式都有分別)

2.  睇出水量, 一廁通常12L, 雙廁起碼16L

3. 睇產地, MIJ 當然貴D

TOP

本帖最後由 solexkey 於 2017-10-8 16:21 編輯

要睇返你而家用緊邊一種爐,有d超薄身嘅因為爐頭喺屋外(留意吓外牆有無一個四方金屬罩突出嚟),呢種款最難揾,之前揾過發覺只有TG有得賣,30年前嘅話有機會喺呢種爐,要留意

以前揾過其他公司品牌,有d可以揾cFu免費上門睇位,聽佢俾d意見先

另外TG有門市,電腦有記錄知你而家用緊乜款,亦可以直接話你知你應該用邊款

等你研究清楚之後可能只喺得幾款俾你揀

唔好隨便落單住,買錯你就頭疼

TOP

前排有留意過下,煤氣公司d爐mic 同mij都係2年保,個人而言 最主要睇budget同是否需要恆溫爐作考慮重點。

ps.因為入邊有條銅管老化漏水,熄左水總掣 ,最後痴左小小玻璃膠 ,家陣都冇再出現漏水,兔仔牌mig

TOP

頭先剛去媒氣 showroom 睇,雖然無網上咁多款,但都將範圍縮窄

原來我家係不能裝薄裝式熱水爐,而佢就得4款 tg 牌的,並只有2款係 made in Japan(另外2款係上海芯),價錢就約 $8700 左右

TOP

3 樣野
L
溫度(最高)
button 定 "樓" 制

如果係用開既, 可以同長輩講明而家果 d 用唔到黎 "6" 雞都得啦
一定唔得 (我知以前平平既都得)

咁煤氣爐係即熱架嘛
咁幾多升都無所謂啦, 最細咪已經得囉

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-10-8 19:15 編輯
頭先剛去媒氣 showroom 睇,雖然無網上咁多款,但都將範圍縮窄

原來我家係不能裝薄裝式熱水爐,而佢就得4 ...
dearkaki 發表於 2017-10-8 18:42

啲爐有分 最低操作

你住果度水壓太低又開得細水 唔會開得著熱水

最低操作水壓差: 10 千帕
https://www.towngasappliance.com ... r-heater-tnjw120rfl

最低操作水壓差: 20 千帕
https://www.towngasappliance.com ... water-heater-st16sk

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2017-10-8 19:14 編輯
咁煤氣爐係即熱架嘛
咁幾多升都無所謂啦, 最細咪已經得囉
LoveMariahDayAn 發表於 2017-10-8 18:58

參考一下以下 升

升唔夠 同時兩個龍頭開熱水 會唔夠熱

熱水供應量: (25°C 升溫) 11 公升/分鐘
https://www.towngasappliance.com ... er-heater-srsw110rf

熱水供應量: (25°C 升溫) 10 公升/分鐘
https://www.towngasappliance.com ... -water-heater-st10b

熱水供應量: (25°C 升溫) 20 公升/分鐘
https://www.towngasappliance.com ... -heater-rjw200sfa-w

TOP

本帖最後由 solexkey 於 2017-10-8 19:48 編輯

不下一次咁講..
如果決定㨂tg嘅,等得嘅等到年尾工x會tg個booth買,唔等得嘅借張會員咭經工x優惠中心買tg爐

有時間嘅話,當然貨比三家,比較吓其他品牌

TOP

本帖最後由 bei6266 於 2017-10-8 22:08 編輯

兩個幾月前馬鞍山煤氣公司門市.有一款TGC熱水爐標價$9xxx特價$6xxx唔知重有冇.重有分期我都買左.

TOP