[測試] 忍夠你喇華碩!

本來玩開PF Sense + UAP
後來UAP新版好唔stable
iOS device死日斷線
另外要config 個UAP嘅話
要用個舊到死嘅Java
而且想減少插頭嘅數目
所以放棄咗隻UAP

買咗隻ASUS n18u
點知買咗返嚟
某啲device會假connect (顯示connected但上唔到網) / 斷一斷線再reconnect
等咗成年嘅firmware都冇改善
問華碩都係hea 覆
叫我拎去維修中心
拎到去
乜都唔理
換過部俾你就算
網上都見到有人有相同問題
但華碩都係唔理

之後去睇UBNT forum
話UAP新版已經fix咗之前嘅bug
而且如唔用advance features
用手機adopt咗隻UAP就ok
唔駛再響電腦裝controller
仲有嘅係
新版UAP AC Lite / LR support 802.3af
啱晒我想減插頭嘅諗法

我拎返隻舊UAP出嚟試咗幾日
真係冇事
再去買隻AC Lite
PoE switch未買
暫時用住跟機隻Passive PoE
用咗約一個月都好stable
華碩再見了!



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

Comparing a biz-grade AP to a consumer-grade wifi router is just unfair to the latter because these 2 are on different levels lol

TOP

本帖最後由 sing 於 2017-9-21 21:03 編輯
Comparing a biz-grade AP to a consumer-grade wifi router is just unfair to the latter because these  ...
alanh999 發表於 2017-9-21 08:38 PM


你真係唔明喇
當俾人投訴上唔到網時
投訴人理鬼得你咩grade嘅AP?

而且一隻AC Lite
都只係幾百蚊
AC LR都係約一千

唔同嘅所謂商用router由幾百起跳
夾埋都仲平過唔少鬼咁多bug嘅家用wireless router (華碩同其他牌子都係,某牌router有用緊open source嘅code,但就係n年前嘅版本,舊code有vulnerbility都唔理)
當然,如果計最高速度就俾唔上
但穩定同快唔能夠並存時
我會揀穩定行先
而且所謂最高速
通常啲wireless device未support
咁高速亦未必有分別

TOP

你真係唔明喇
當俾人投訴上唔到網時
投訴人理鬼得你咩grade嘅AP?

而且一隻AC Lite
都只係幾百蚊
AC LR都 ...
sing 發表於 21/9/2017 20:54


I absolutely share the same concept as yours that's why I am using UAP-AP-PRO at home with POE.

Fxxk those consumer wifi routers!

TOP

你真係唔明喇
當俾人投訴上唔到網時
投訴人理鬼得你咩grade嘅AP?

而且一隻AC Lite
都只係幾百蚊
AC LR都 ...
sing 發表於 2017-9-21 20:54



華碩呢個牌子只能夠買中高端嘅原因唔係佢用料性能有幾好,而係後續有人跟.

好似AC88U國內首發嗰陣都係問題多多,不過firmware更新得夠密,至於低端就真係孤兒仔

TOP

回覆 3# sing

絕對同意,依家啲人只會提議千千聲唧Wi-Fi router,不如一隻平平哋有缐加個AP,比千千聲的平,穩定。個AP等第日clients support 新制式時先換都唔遅。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

之前買ROUTER本來LINKSYS EA9500同ASUS AC5300.
當時又未出ROG版5300,
考慮到自己唔洗咁多唔會用嘅功能.就簡左9500,而且linksys始終咁多年做開.
好彩而家隻9500快穩使用中.買返來用到而家咩問題都冇出現過.
反而係ISP有問題

TOP

華碩呢個牌子只能夠買中高端嘅原因唔係佢用料性能有幾好,而係後續有人跟.

好似AC88U國內首發嗰陣都係問 ...
moonless 發表於 2017-9-21 09:03 PM

我睇返forum
唔少人講華碩唔同model 嘅flagship router
一出都係多bug到爆
要等一年半載先會stable
一件product咁多bug都夠贍出
一間公司成日都將明顯有問題嘅product推出嚟賣
一間公司如果如你所言低階product 有bug唔去理
你覺得冇問題嗎?

我中過ASUS windows mobile手機蕉一次
新機出咗半個幾月就買
買咗發覺佢部機好似off screen都唔識入慳電mode咁
幾粒鐘燒晒粒電
結果部機我買咗都用唔到
直到佢出新firmware
先解決咗呢個問題

一出即買嗰啲
要忍佢差唔多一個月
咁嘅產品都拎出嚟賣
負責任嗎?

今次諗住俾多次機會華碩
結果係失望!

TOP

回覆  sing

絕對同意,依家啲人只會提議千千聲唧Wi-Fi router,不如一隻平平哋有缐加個AP,比千千聲的平, ...
echen 發表於 2017-9-21 09:10 PM


BTW
我唔用個AC Lite 5G嘅wifi
因為轉個灣有石屎牆就會弱咗好多
我情願長用2.4G

買隻Lite唔用返舊
係因為802.3af
同埋呢隻AC Lite
細過舊嗰隻UAP

TOP