[網絡遊戲] Divinity: Original Sin 2 [ 集中討論 ] 喜歡RPG 的朋友不可以錯過

本帖最後由 黑道明 於 2017-9-28 11:18 編輯

初初以為TURN BASE 會好悶, 完來唔係, 呢兩日玩到停唔到手,

1)畫面好靚
2)故事任你選擇
3)戰鬥地型效果十分正

頭三個鐘GAMEPLAY
https://www.youtube.com/watch?v=2vZb5oQH7gc

玩過第一集, 的確幾好玩, 之但係好晒時間, 等特價再買

TOP

唔用漢化真係好難明啲英文

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢類GAME....十分耐玩....你會再無時間玩其他鳥...因為我有買到...死未?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想試下玩 但依家仲玩緊隻巫師三 冇時間玩其他  

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔用漢化真係好難明啲英文
Prorock 發表於 2017-9-21 17:54


呢啲就係學多啲英文架好機會,好方法
讀中學果時靠fallout 1,2,令英文好唔少
因為你有興趣就會查字典,而且有唔明架字你唔搞清楚,你根本唔知個劇情講咩或者點做任務
依家玩呢隻dos2,都一定會開住個yahoo 字典有字唔識就查,呢啲game買少見少要好好珍惜

TOP

btw講返隻game,
因為我好少翻玩rpg,所以一黎就揀tactician mode黎玩
二十個鐘度都仲係開頭個島度(近尾聲),真係場場硬仗
由第一場殺果幾隻龜開始已經好難打,真係痴線
不過亦因為咁,好有滿足感

TOP

太多 game 玩唔切...唔玩呢隻 !!!!!

TOP