[操作疑難] 鐵觳有孔火牛,其實要唔要比抽氣佢散熱?

本帖最後由 風十三 於 2017-9-3 19:29 編輯

呢件嘢15v(10a)本身供電給 12v, 9v, 5v 設備
工作如下
Router 12v 0.9a
Switch 12v. 1.2a
Model 9v. 0.9a
Fan 5v 0.9a (x5)
我放咗個測溫計係佢,尾部散熱片,暫時係38度,安裝咗係一個膠盒裡面。
其實我想問要唔要提供散熱扇?
我現時做緊溫度測試
同時充緊 8部機,睇下佢會唔會好熱
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

本帖最後由 yeeyee2004 於 2017-9-3 20:21 編輯

個設計應該預埋散熱,除非周圍環境溫度高或者用戶想安全系數更高就加抽氣亦無不可,但如果你個膠盒無對流就唔掂!

TOP

過咗一段時間,現時停咗係 45 度
咁真係要做個對流位

TOP

回覆 3# 風十三

我覺得高,如果係我會做

TOP

回覆  風十三

我覺得高,如果係我會做
yeeyee2004 發表於 3/9/2017 20:42



    咁一頭一尾開孔,頭尾放把慢速一入一出,還是一把做抽就夠。

TOP

師兄仲喺邊度 ??

TOP

本帖最後由 風十三 於 2017-9-3 21:02 編輯

以免引起不安
其實我唔係 15v 直出
我係訂咗兩組降壓模組 7v-30v 有斷路停止,輸出可在模組上設定 12v/9v/5v 上限每組2.8a
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 5# 風十三

其實係唔係一定要盒?如果一定要就唯有用風扇,但要做好防塵,唔係的話D塵整實個heatsink就好易壞,一巴定兩巴就要by testing

TOP

本帖最後由 風十三 於 2017-9-3 21:05 編輯
回覆  風十三

其實係唔係一定要盒?如果一定要就唯有用風扇,但要做好防塵,唔係的話D塵整實個heatsink就 ...
yeeyee2004 發表於 3/9/2017 21:02



    由於 AC 連接是外露,所以先搵個盒裝起佢。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

加一把先, 仲熱先加多把.
都熱升級把fan....

至於幾熱先叫熱, 就唔識評論

TOP