風十三 當前離線
特級會員
yeeyee2004 當前離線
進階會員
TOP
回覆 風十三 我覺得高,如果係我會做 yeeyee2004 發表於 3/9/2017 20:42
HK2046 當前離線
回覆 風十三 其實係唔係一定要盒?如果一定要就唯有用風扇,但要做好防塵,唔係的話D塵整實個heatsink就 ... yeeyee2004 發表於 3/9/2017 21:02
nganshiu 當前離線
Not ready.