hongkongfun 當前在線
進階會員
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
TOP
好似under左D? BTW, 我未聽過有 手動 Sigma 90mm f2.5 E支鏡. calvin83 發表於 2017-7-28 23:35
Sigma model 52bb adaptall 2 Nikon Ai 要加 adaptor 由 Ai 轉 e mount hongkongfun 發表於 2017-7-28 23:38
52bb 係 Tamron 出哦. calvin83 發表於 2017-7-28 23:40
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
D色同D光暗...under左好多wor... 我係小魚兒 發表於 2017-7-29 00:12
usei 當前離線