波殊18V充電油壓鑽開箱[淘勇士]+寨充及電池+中伏報告51樓
本帖最後由 andy1234 於 2017-7-22 17:00 編輯
近期論壇興開油鑽轉箱,其實都睇左好耐,替代把人壓轉,月前安裝窗台百頁廉,向天花打洞到虛脫,近來論壇開在唔少大有,睇到都唔平,祗可睇下有線油壓鑽,最平都5、6百幾,正想出手時候,
有師兄介紹淘X有賣支新波殊油壓鑽,幾經考慮後博一博,最平都有兩個方案,
方案一就系油壓鑽+山寨充電及電池,二系油壓鑽+二手充電及電池洋垃圾,諗住’ 寨都’個名都唔系流,都系簡咗方案一。
鑽裸機499人仔,山寨充電及4A電池約300人仔。
比錢等運到果幾日,擔心運咗舊鉄嚟,到咗終於開箱啦! 放下心頭大石。
全機無爛無裂,花旣位都少,有d新機味度,標貼寫杭洲製造,長12吋幾,高8吋。
係三用轉,禁粒紅制可以轉動,左邊單轉,跟住衝擊鑽石屎,最右好似T字系錘鑽可以打坑,衝擊同錘鑽中間好似有鑿削位置調整功能。
開關係無段,上便粒紅制控制鑽向前或後。
電池位,4個接點。
拆開個手柄。
用星星鑼絲,全機外殼貼合度算不錯,寬窄位差1mm到。
重2.45kg,單手操作自如,如果你有史太龍咁大隻,把鑽比想像中重些,有d份量,須要有兩手操佢,操縱佢。
安裝鑽咀比人壓鑽容易得多,由鑽咀尾吉入去,轉左或右有位再入,入曬就ok.
逗下鑽咀,有dd虛位,冇試過其他牌子油壓鑽,冇得比較,感覺同心度都正常,
下推接合位可以囉番支鑽咀出嚟,大家睇下把鑽,系唔系買咗把山寨高仿?
|
|
|
附件:
您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊