Harley-Davidson 當前離線
中級會員
kenken33 當前離線
進階會員
imac + mac pro..... 如果要轉IMAC,真係要諗諗,始終$應該OVER BUDGET Harley-Davidson 發表於 6-6-2017 07:47
TOP
rhino 當前在線
今次imac 5k 同pro可唔可以當mon用連其他pc/server kenken33 發表於 2017-6-6 08:55
556556bt 當前離線
特級會員
硬件規格咁好用尼做mon, 有啲浪費喎! rhino 發表於 2017-6-6 10:02
imac + mac pro..... 如果要轉IMAC,真係要諗諗,始終$應該OVER BUDGET Harley-Davidson 發表於 2017-6-6 07:47
BEGD 當前離線
回覆 556556bt 原來都仲有IMAC 應該係MAC PRO 果班客要佢地上IMAC PRO, SPEC 咁高又有5K MON, ... Harley-Davidson 發表於 2017-6-6 12:25
咁搞一搞mac pro唔知要延到幾時 BEGD 發表於 2017-6-6 12:27