[操作疑難] 衝擊批,衝擊電鑽,衝擊板手

衝擊批,衝擊電鑽,衝擊板手係咪完全唔同的工具來?好混亂,上自攻螺絲應該用邊一種工具最好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

要睇螺絲號數及長度
whitechunk 發表於 2017-4-27 12:08

用英文名稱會易分辨好多
衝擊批即係impact driver


衝擊鑽 hammer drill 即係大家講嘅人壓鑽   


衝擊扳手 impact wrench


打自攻螺絲邊隻都得,我個人喜歡用impact diver冇咁易撻螺絲頭

TOP

自攻螺絲有好多種咖噃
如果係釘圍身板的話 有專用嘅螺絲槍
https://youtu.be/GcHwCdns95A?t=268
不過除咗沈頭螺絲 用向其他地方就比較困難

TOP

我有兩支電批,再入係咪衝擊批!

TOP

衝擊鑽,即係3用鑽,三爪頭,電批(可調扭力)/電鑽 同錘鑽(可以鑽下磚)

衝擊批,1/4內6角插,一般不可調扭力(部分可以有2/3檔調),以 積累橫向 錘打 做成一個過100Nm扭力

衝擊板手,有1/4,3/8,1/2吋方頭,同衝擊批一樣原理,扭力更大,最大好似有5/600Nm扭力

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

上螺絲都係 impact driver 好用, 膠 or 電子產品除外
impact drill, 沖擊方向係前後
impact driver or wrench 沖擊方向係旋轉方向
impact driver / wrench, basically 一樣, 係個頭唔同, 通常 wrench 再大力 d

TOP

TOP

打M4 X 20mm木牙

TOP

打M4 X 20mm木牙
avdaemon 發表於 2017-4-27 14:14


咁細短用impact driver要小心打過龍

TOP