回覆 yelosuga
我重未打第一個大佬..不過前面D卒我就一個不留
跟手俾個磚頭佬卜死.
已死有十幾次 ...
wingkps2 發表於 2017-3-16 15:45 
隻game死一次代價太大
首先要戒"勇武", 只有單對單有把握時至好郁手
所以唔好執著隻隻清, 通左開墓地shortcut先
隻game流程成日會番轉頭, 以後你大把機會返黎殺D卒... 反正好多雜卒殺極都會再出現番
就算想升呢都唔好搵開頭堆卒仔打, 打完第一個大佬, 條橋盞燈一出黎就可以慢慢擦EXP, 唔夠打可即刻閃返去補奶
有冇睇住攻略打? |