daemongmong 當前離線
進階會員
aeolian2009 當前離線
http://3.bp.blogspot.com/_2s7-
TOP
132003hk 當前離線
中級會員
冰水半糖 當前離線
請問您今天要來點兔子嗎 ... ...
Moderator
好想滾回WIN7 ,最9係唔比WIN7用DX12 明明相容有問題都唯有局用WIN10 132003hk 發表於 2016-10-11 18:08
s84292 當前離線
特級會員
咁好囉 唔係次次等幾小時Update 特別係用HDD客人 見一次怕一怕 aeolian2009 發表於 2016-10-11 08:41
佢每個月出隻新裝機ISO就差唔多 我地IT晨早有個程式自動下載曬D 更新,最耐都唔係下載~係等佢慢 ... s84292 發表於 2016-10-11 18:39
akam7777 當前離線
CHK 當前離線