ma411111b13 當前離線
中級會員
vtec3 當前離線
初級會員
TOP
pc1668 當前離線
特級會員
我怕你繼續嘔血 vtec3 發表於 2016-9-20 13:31
mokngaihong 當前離線
進階會員
ckmakit 當前離線
goalsp 當前離線
真係咁差?! 其實有10-20M速度我都夠用 . 大部份時間我都係用公司wifi. ma411111b13 發表於 2016-9-20 14:04