火B 當前離線
進階會員
cct241292 當前離線
TOP
很多都會運,但是大都會同你講是高風險,有事唔包。 我自己就用神洲運過大野(50KG+),見個箱是四只角撞過 ... cct241292 發表於 2016-8-27 14:53
Vjoe 當前離線
中級會員
之前唔係有C hing share 過上深圳買大尺寸電視 Book 架中港車,好似5-700 hkd 連人帶電視一齊送返香港 ... Vjoe 發表於 2016-8-27 16:41
jimmychan 當前在線
去深圳蟲蟲買,睇啱就比錢,跟著用中港車連人帶貨返屋企。 jimmychan 發表於 2016-8-27 19:13
oreo 當前離線
我只想找運輸 火B 發表於 2016-8-28 14:41
buynaka 當前離線
Banned
買幾大部? buynaka 發表於 2016-8-29 10:38