係日本訂返嚟對SONY SS-AC5終於到咗
因為心急試聲所以淨係影咗一張相,希望大家見諒
對嘢人聲唔算出,但都ok,女聲都算甜
音場唔算大,聽西野加奈啲歌都幾有節奏感,
分析力尚可,聽宇多田光 24Bit/96kHz嘅First Love樂器同人聲全部都聽到
但係我覺得呢對嘢仲可以再好啲,可能因為用緊部Creative SoundBlasterX7 Limited Edition機仔同雞喇叭線嘅關係
之前諗住換埋部合併DAC+AMP一体機,再換線,點知睇中嗰兩部原來我張枱唔夠位放
局住用嚟聽住先
師兄有冇啲一萬蚊以下好嘅一体DAC解碼連功放+耳擴推介下俾小弟
線方面有幾條諗緊
WireWorld Mini Eclipse 7 1.5M
Oyaide TUNAMI II SP v2
Mundorf 金銀線 0.5mmX3
以上三選一
USB方面就
WireWorld Silver Starlight 2m
Oyaide Continental 5S V2
以上二選一
請各師兄俾意見小弟 |