汽油/白電油問題

小弟對燃油冇咩概念 希望師兄唔會覺得以下的問題太白痴。

話說有親人租左塊田耕種,所以買左部汽油驅動的翻土機器。佢以往使用汽油發電機係使用五金鋪買白電油,所以佢同樣用白電油喺部翻土機度。一開始使用正常,但近日投訴經常死火並且點唔著。就依個CASE,我有以下的問題:
1)汽油發電機用白電油係咪已經有問題?我上網睇白電油主要做Solvent、用喺爐/燈上面,搵唔到有人話可以用係汽油機上面...
2) 香港叫的白電油,似乎即係大陸叫120號的汽油?我睇資料話120號係好難點著,係咪因為咁部翻土機開始點唔著?
3) 推薦給發電機及翻土機使用的油。(汽車的無鉛汽油?)

佢部翻土機甚至發電機都唔平,唔想因為用錯油而整壞。我自己又唔係識網上資料又唔太清楚,希望師兄比個方向我

唔該哂

唔同牌子有唔同需要  搜尋到以下資料

CA-250迷你中耕管理機(鬆土機)
使用燃料:混合油 25:1(汽油:二行程機油)
(例:1000cc汽油加入40cc二行程機油)

YANMAR 洋馬 MT310 小型耕耘機 迷你中耕機 翻土機
燃料:汽油、總排放量:0.118L

TOP

回覆 1# 乂雲影乂
農機我用最平的車用電油,然後睇2衝程或4衝程來決定點加偈油.
白電油主要係做清洗, 或用在舊款汽爐, 汽燈, 懷爐...
但死火, 點唔著正是這些機器的通病, 未能完全肯定係油的問題.
建議先找說明書睇睇, 再諗點解決.

TOP

本帖最後由 digiman 於 2016-3-9 08:11 編輯

連用乜油都唔知,分分鐘連引擎要有機油做潤滑都唔知,咁部機都幾傷

四衝程有獨立機油缸,細機冇機油隔要好快換機油

二衝程冇機油缸,入汽油同時混合機油

第一時間搞清引擎類形先,換個新火咀試吓,唔得就搵代理或車房搞

TOP

本帖最後由 tyuti 於 2016-3-9 14:02 編輯

邊部? 压缩比係?
唔清唔楚就咁用"白電油"就祝君好運  高少少压缩比都要溝野(天拿水係"傳統"野…)扯高個octane先用得
整開"老電"嘅應該都舞得佢掂…

TOP

佢比左本說明書我 汽油機型號係170F,Google時喺淘寶搵到佢既資料:
http://gw.alicdn.com/imgextra/i4/325297776/TB2o._6jXXXXXc4XpXXXXXXXXXX_!!325297776.jpg_450x10000q50s150.jpg_.webp

睇番說明書壓縮比係8.2:1,建議使用90#汽油! 係咪即係車用既汽油?Thanks

TOP

原全係車用氣油

TOP

佢比左本說明書我 汽油機型號係170F,Google時喺淘寶搵到佢既資料:
http://gw.alicdn.com/imgextra/i4/3252 ...
乂雲影乂 發表於 2016-3-9 18:47


    即係四衝程機,入油站嘅普通無鉛電油,要另入四衝程機油 (偈油),呢啲機用幾十小時就最好換機油,因為燃燒後會有碳屎殘留,冇偈油隔要頻密啲換,你問吓佢有幾耐使用時間冇換機油,太耐冇換機油嘅話可能已太結,最好換完行十零分鐘再換新機油

行一段時間後死火原因好可能過熱,冇偈油會係其中之一,部機太污糟或散熱扇塵封都會影響散熱

無沿電油加德士可拎鐵罐去入,一次最多四公升要信用咭俾錢,有車嘅咪入完油泵途翻出嚟用囉

TOP

本帖最後由 tyuti 於 2016-3-10 08:02 編輯

根本就無預你用白電油,係香港稅太貴 d人亂x黎(溝野呢d鬼鼠野無人會公開教…);就算整壞,一副新機頭只係幾百人仔…
===
喔,即係用"筷子",老祖宗係 Honda GX200 。網上大把資料…外國靚仔買黎砌Kart… 換日本牌子火咀係"鬼頭"第一件做的事,重有成日fing來fing去要甩左個"low oil sensor"(但係無偈油後果自負…)先得…

TOP

根據師兄們所講
用白電油依D 秘方 未必係死火 撻唔著既成因,反而有機會係機油的問題。
Anyway 我叫佢換左依兩種油先 睇下有冇改變。如果冇可能學師兄咁講 要搞下D 硬件如火咀等等。
唔該哂

TOP