[操作疑難] Noritz 煤氣熱水爐 Error Code [14]

冲緊涼個陣時,怱然熱水變凍水望吓熱水爐面板出咗[14]閃閃吓
熄機隔一陣開翻又可以繼續用。
有冇 C Hing 知道病因同解决方法

TOP

本帖最後由 BEpsilon 於 2016-2-21 03:06 編輯
有冇 C Hing 知道病因同解决方法
rhino 發表於 2016-2-20 23:57


據香港法例,只有受僱於註冊氣體工程承辦商及領有適當級別的氣體裝置技工才可親自進行氣體裝置工程
「氣體裝置工程」包括裝配、接駁、截離、試驗、投入運作、解除運作、維修修理更換氣體喉管,用具及配件

我睇了冰之風師兄提供的片...解决方法唔簡單;維修過程需要裝拆氣體喉管的。
一般沒有考牌、沒有經驗、沒有測漏工具的人絕對不應該自行解决的。

TOP

找煤氣公司c父上门檢查,漏煤氣好大獲!

TOP

C兄不咁岩喔
我部SIMPA 個DISPLAY都出E1 出唔到熱水.....

TOP

回覆 5# NIGO仔

現時煤氣用戶每月需支付9.5元保養費,應可得到免費檢查及維修爐具服務

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我搵過煤氣公司師父上黎睇過幾次,次次整完都係講,

你款爐已經無零件了,請盡快換新爐啦

小弟仲 ...
1號閒人 發表於 2016-2-21 22:59


D舊式熱水爐我都用過,換左新式林內感覺係天同地 (我指個衡溫)

TOP

回覆 2# 冰之風


    多謝C Hing 提供資料

TOP

據香港法例,只有受僱於註冊氣體工程承辦商及領有適當級別的氣體裝置技工才可親自進行氣體裝置工程。 「 ...
BEpsilon 發表於 2016-2-21 03:03



    C Hing, 我都明白氣體爐唔可以立亂搞。衹不過想揾定資料,唔想到時比人點。最怕上到尼,就話冇得整要買新爐。 同埋宜家明氣廊好似冇Noritz賣

TOP