本帖最後由 akitohk 於 2016-1-22 00:01 編輯
larsing 師兄開左箱,箱相我就唔post了
自問對國內牌子十分反感既師兄, 抱歉你入錯左門口了
請按上一頁行返出android區
同v10比,v10高dd,但mate8橫dd
用左一日,尋晚10點拔插頭,screen on左2hrs,仲有77%
初步感覺比p8max 順好多,開apps 真係做到爆出黎既感覺,厘方面n6p都唔夠佢黎。
但initials setup好鬼煩,之前p8max 在setting分左幾個咩咩咩咩manager
你入個幾個manager set好晒就係了。
今次防自啟動,permission,關mon後殺apps分開放晒係唔同既位,
攪到我真係要setting page一頁一頁慢慢按黎睇.
但華為機既優點就係,你setup好後,佢真係超慳電
指紋解鎖好快速,拍得住n6p
不過今日好忙,仲有好多野未試玩.
容後再補充
原本打算等摩卡金,可惜未出貨,始終個人唔多鍾意金
但依家會taobao個邊框同背貼睇下頂唔頂到先. |