paddead 當前離線
進階會員
davychau 當前離線
中級會員
好冇信心 8字好難 尤其轉上同轉落 paddead 發表於 2015-12-14 18:48
TOP
視線運用唔正確 davychau 發表於 2015-12-14 18:52
翹 當前離線
學開沙駕建議你考返佢或去鴨駕,再講八字唔難,人坐直,定油,用腳制控制速度,眼望遠,唔好望地 太上老君 ... 翹 發表於 2015-12-14 20:40
da87 當前離線
Moderator 當前離線
主機板主
特級會員
我常死係轉上個度....,一開始轉比唔切油訓車, 一係比多左產左上駁 paddead 發表於 2015-12-14 21:27